måndag 21 maj 2012

Glädjen är närvarande

Jag har haft den finaste långhelgen på mycket länge. Kärleken låg i luften och solen sken! Klänningspremiären är avklarad och klackarna var på. Nu känner jag mig laddad för en till jobbvecka som börjat idag med Öppet Hus. På onsdag ska våra fina elever få sjunga och spela på Musikcafé, och sen är det fler förberedande sånglektioner för resterande sångare inför konserten nästa vecka. Även jag ska öva mig, sökningen kommer närmare...
Kram på er i den härliga vårsolens glans! Roslagen och Stockholm är vackert på våren och sommaren!

1 kommentar:

  1. Vad härligt, vad glad jag blir för din skull! :D Det har verkligen varit en fantastisk helg.

    Och fler fina dagar har vi att vänta! Sommar, sommar, sommar!!!

    Kram på dig!

    SvaraRadera

Synpunkter, funderingar och sånt!