lördag 7 juli 2012

Adele

Ikväll sitter vi hemma och ser Adeles konsert på tv. Innan konserten kanske jag var lite väl anti till att titta på den. Jag har fått lyssna på väldigt många genomspelningar av hennes största hits den senaste terminen... Men, jag lät mig övertalas, jag är inte den som är den. Hon är härlig, och det är synd att hennes andra låtar inte spelas på radio, de låtar som inte heter Rolling in the deep, och Someone like you.
Läs här om hennes röstproblem och här om varför hon fick dem.
Min favoritlåt av Adele är än så länge denna:

Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Snygg låt! Och väldigt intressant läsning. Lite trist det där om att rösten blir ömtåligare ju äldre man blir... Man vill ju tro att man alltid ska kunna göra som man har gjort. :-(

    /Karin

    SvaraRadera

Synpunkter, funderingar och sånt!