måndag 6 augusti 2012

I början av augusti

Då har flyttlasset gått norrut, och igår kom vi fram till vår lilla gårdsstuga. Ca 30 kvm, och nyrenoverat. Väldigt fint! Jag trivs redan när jag nu är hemma och packar upp och förbereder för ett samboliv på liten yta.
Innan vi åkte hade vi en härlig Urkultshelg med vänner och bekanta, renkebab, älggrässaft, och musik i cykelkorgen. Tack för det! Årets invigning var bra koreograferad och strukturerad, sånt som jag gillar :) Efteråt, kvar i 01 spelade Laleh, och jag fick gåshud och tårar i ögonen av stämningen och lyckan som kom som en storm mot mig från scenen...

Vilken snygg video! Inspiration till mig på en måndag.

Här kommer en annan sköning från Urkult, Syster Sol:


Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Synpunkter, funderingar och sånt!