onsdag 25 juli 2012

Träningen fortsätter

Det går bra med träningen. Nu har jag styrketränat i ca 3 veckor och känner att jag kan ta i mer och musklerna svara mer. Jag kan "sega" upp vikterna i bänk och liknande övningar eftersom mina muskler nu är lite mer vana att ta i. Det är en seger i sig och jag känner mig duktig. Egentligen skulle jag väl ha tagit foton så att jag ser skillnaden på hur jag såg ut när jag började och om tre veckor till. Sex veckor verkar vara den tid det tar innan man ser någon riktig skillnad. Jag trodde inte att det skulle vara så roligt som det faktiskt är. Från början var jag lite anti, men det är egentligen inte så konstigt eftersom jag kände mig så svag och trött.

Det som också är intressant och roligt är att jag har sådan matlust! Jag vill äta hela tiden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Synpunkter, funderingar och sånt!